Allt från dag till kväll!!

Hejsan alla underbara bloggtittare!!!
Först vill jag säga till alla er som läser denna blogg:
Tack sååå mkt att ni läser denna bloggen och jag hoppas att ni tycker den är bra!
Om ni har lite förslag på hur bloggen kan förendras eller om ni har förslag vad jag ska skriva om så bara skirv det i en kommentar ju!!!
Jag vill ju bara göra bloggen bra för er och att ni ska tycka om den!!! :)
Nu till huvudsaken!!!
Idag har jag varigt i stan och SHOPPAT!!!! :))
Kan ej lägga upp bilder på kläderna och sånt eftersom jag fortfarande inte har hittat min kamera!!!!
Men jag ska förklara!! :D
Bara så att ni vet så köpte min mamma allt till mig!!! (Hahaha!) ;D
Men iallafall!!
Jag fick nya idrottskläder till gympan i skolan!!!
Det var en Soc t-shirt. Den var vit o rosa! Den är JÄTTE snygg!!
Sedan en JÄTTE snygg vit o röd CONVERSE skolväska!!! Den är JÄTTE snygg o jag ska ha den till skolan!
Sedan gick vi in på HM och där köpte vi lite privata saker till mig...   :S
Sedan så åkte vi typ hem..
Vi gick och handlade saker till min lillebror med ju men det pallar jag inte skriva mer om!! ;)
Jaa... Sedan åkte vi ju hem!
Nu är kl typ 16:40 Och kl 19:00 så kommer Linnea!
Hon är min kompis från Tollarp, så jag träffar henne ju inte så mkt!
Så det ska bli JÄTTE kul att träffa henne!
Sist jag träffade henne var nog för ca 4 månader sen..
Jag ver att det kanske är lite men innan det så hade vi inte träffats på mer än 1 år..
Just nu så lyssnar jag på Candyman av Christina Augilera..
Den är JÄTTE bra! Fast början är lite konstig... Men annars är den bra!
Jaha!
Linnea ska iallafall sova över hos mig!!!! Hihihi...
Jag har fjärilar i magen just nu!
Oj, vilket långt inlägg.... Tja, Jag har ju gjort längre! ;D
Haha..
Saknar Killen från kollot sååå mkt..
Kanske inte hinner träffa han i helgen..
För Linnea sover ju över (Det är lördag...) Sedan imårgon så ska vi kanske på utflykt!!!
:((
Bhuuu! Nu blir jag jätte ledsen när jag tänker på det!
Saknar hans kramar!!! ;)
Jag skrev det till honom via sms... Han saknade min kramar med!!! :)
Det gör min ju lite mer gladare..
Jaha! Måste nog sluta för just NU har ni väll somnat för att det har varigt ett långt inlägg!
Mhmmm... Vad ska jag skriva om nu när DU har somnat!??? ;D
Lyssnar på en ny bra låt!!! Hahah!

Shakira - Waka Waka (Its time for Africa)
Snälla lyssna på den! Det är bra! Hon hyllar Afrika! Det gör jag med..
Jag älskar Afrika! Det är så fint med savanen och allt!!! :)
Snyft!!!
Jaha! Nu såg ni inte att jag har skrivogt så för ni har ju somnat!!! ;D

Jaha! Nu måste jag sluta!!!

Ha det bra och lyssna på låtarna i förra inlägget!
Iallafall har en gjort som jag bad om! IDA!!!*
Tack ida att duör det som jag bad om!!!''

Ha det bra nu!
//Cillan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Tack för kommentaren ^^ Jag har en tävlingen på bloggen just nu om du är intresserad...

2010-08-30 @ 19:59:20
URL: http://nattuchan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0