Bella! :)

Hallå alla underbara bloggtattare!!!
Just nu så är jag hos min kompis Bella!
Hon har bloggen www.bellanzliv.blogg.se
Vi sitter ju såklart framför datorn just nu o bloggar!!!
Vi har med försökt att sätta igång Buzz..
Det gick inte så bra! Haha!! ;P
Så istället sitter vi här!! ;P
Jaha!!
På sommarlovet har man ju gjort mkt.
Jag har varigt på kollo, badat, solat o slöat! ;D
Jag har också varigt med mina kompisar, shoppat ;)
Det var kul!
Sedan har man väll gjort mer men jag kommer ej ihåg.
Just nu så hör vi på musik.
Gissa vem??

USHER!!!
Vi lyssnar på OMG av Usher!
Den är JÄTTE bra ju!
Ni måste lyssna på den!

Sedan nu om några veckor så ska jag kanske ha en FEST!
Jag ska ju såklart bjuda mina vänner och KILLAR!
Utan killar blir det ju inte kul!!!! ;D
Haha!
Men då hade jag tänkt att vi skulle grilla eller att dom får äta hemma och sedan när dom kommer hit så ska vi dansa tills vi spyr.
Ni vet den killen jag träffade på kollot??
Han är bara BÄST på att dansa!
haha.
På kollot hade vi ju disko.
Och jag och killen dansade!
Jag inte komma på ett fel med han!
Haha! Ingen är ju perfekt. men man kan ju tro det! ;D Hahaha..

Oj! Jag har skrivigt mycket nu!
Det var mitt sommarlov, typ.
Jag vill hälsa till mina UNDERBARA vänner!
Och till alla ensamma tjejer där ute!
Det kommer en kille till slut!

Jag ska bara säga en sak till!
Jag ska börja skolan imorgon!! ;(
Inte så kul!

Ha det gött!!

//Cillan! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0