Ledsen! Var på KOLLO!!!

Hejsan alla stillasittande blogg tittare!
Jag vill bara säga att jag värkligen är ledsen över att jag inte har skrivigt denna veckan!
Jag har nämligen varigt på KOLLO!!
Det var JÄTTE KUL!
Vi bowlade och käkade glass 3 gånger.
Vi hade med disco på torsdag kväll.
Kollot varade i 5 dagar. Måndag- Fredag.
Jag träffade med en kille på kollot!
Oooo... ;D
Han är JÄTTE snäll..
Vi är inte ihop. (Än så länge!) ;D
Vi har blivigt bra kompisar och vi messar VRAJE DAG!!!
Såå..
Men iallafall.
Det var JÄTTE kul på discot.
Jag och killen dansade som galningar.
Sedan satt vi ute och pratade i mörkret.
Det var mysigt.
Han sa då att han tyckte jag var "Fett snäll" och jätte snygg.
Jag sa då tack..
Sedan kallade hans kompisar på han så han gick.
Sedan på fredagen så när jag skulle säga "Hejdå!" Så kramade jag honom i typ 1 min.
Han släppte inte o inte jag heller.
Jag sa att han hade varigt kollots höjdpunkt.
Sedan gick jag.
Han gick med.
När jag var framme vid bilen så såg jag killen. (Kan ej säga namnet!)
Jag skrek! "Hejdå!" Och det gjorde han med.
Sedan smsade han ett hjärta och skrev hejdå snygging!
Och jag skrev det tillbaka!
Detta är ingen saga som jag har hittat på...
Den är sann.
Jag hoppas att vi föralltid kan vara bra vänner.
P.s Båda ska dit nästa år igen!
Måste följa med pappa o handla!
Skriver mer sedan!

//CIllan!

Kommentarer
Postat av: Agnes:)

Hihi:)

Vad roligt..Måste ringa dig:))

2010-08-13 @ 20:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0