Min musik lista på datorn!!!

Hejsan alla söta bloggtittare!!! ;D¨
Jag har ju precis varigt hos Bella.. ( www.bellanzliv.blogg.se )
Men ialla fall så igår så ändrade jag hela min musiklista på datorn....

Såhär ser den ut nu :

Owl city- Fireflies
Selena gomez- Falling down.
Lady gaga and beyoncé- Telephone
Alexandra Burke- Bad boys
Stubby- Party up
Christina Aguilrea- Keeps getting better
Katy perry- California girls
Black eyed pease- Meet me halfway
Soulja boy- Kiss me thru the phone
Usher- OMG (Bäst av ALLA!!)
Usher- Yeah. (Näst bäst!!)
Alors on dance (Vet ej artisten..)
Pittbull- i know you want me
Shakira- Waka Waka (Its time for Africa.)
Lovestoned- Rishing girl
Rihanna- Rude boy. (BRA!)
Rihanna- Russian Roulette (RIKTIGT BRA!!)
Leona Lewis- Bleeding love
Arvil Lavigne- Girlfriend
Kesha- your love is my drug
Kesha- Take it off
Också självklart en låt av JUSTIN BIEBER!!
Justin bieber- Love me.

Jag har ju ett disko i min musiklista! Haha.
Jag menar att jag har såå bra låtar!

Prova gärna att lyssna på alla och döm sedan.
Dom som lyssnar på alla kan sedan skriva i en kommentar vilka ni gillade bäst!!
Jag gillar ALLA!
Men mäst gillar jag:
Usher- OMG
Den är såå bra!
Lyssnar på den nu..
Asså, Den är såå himla BRA!
Lyssna på den först! OK???
Jaha.. Hon är typ, 19:10
Har inget att göra!
Imorgon börjar skolan! Både bra o dåligt... ;(
Suck!
Ha det bra i skolan nu och gör något roligt på morgonen så får du enargi till den långa dagen i skolan!

Ha det gött nu!!

// Cillan! ♥



Kommentarer
Postat av: Strössel/Ida ;D

Black Eyed Peas - Met me half way!

Jag har många favoriter av alla, men om jag måste välja en, så är det JUST NU Black Eyed Peas.. :)



Puss o Kram!(Skummbanan!)

2010-08-19 @ 14:55:53
Postat av: Strössel/Ida ;D

Black Eyed Peas - Met me half way!

Jag har många favoriter av alla, men om jag måste välja en, så är det JUST NU Black Eyed Peas.. :)



Puss o Kram!(Skummbanan!)

2010-08-19 @ 14:56:02
Postat av: Agnes:)

Jag har oxå Black Eyed Peas- Met me half way:D

2010-08-22 @ 16:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0