AHHHRRRR!!!! MIN *** DATOR!!

                                             Helloooo!!!!

Kom ni ihåg när  jag sov över med Bella???
Såklart ni gör det!
Men ända sen vi hade det i tältet så har min dator kollappsat.. :((
JAG BLIR SÅ JÄV*A GALEN!!!!!!!! >:(
När jag sätter igång den så visar bilden bara svart... Man hör att den är igång!!!
Är det någon som har haft samma problem så snälla skriv lösningen i en kommentar!!!

Jaha... Jag har inte mer att skriva just nu men det kanske kommer mer idag...Eller imårgon ;D

Krammizzar irån Cillan!! ♥

P.s Bella ifall du ser detta så ska du veta att detta är inte ditt fel!! :) OK??


Kommentarer
Postat av: BELLIZZZ!!!

haha!! okeey ((: men funkar datan inte ?? blev det så som det blev när vi va ?? innan vi skulle till stan ?? ((:



Kramizzar Belliizz

2010-07-17 @ 19:54:15
Postat av: Celicia

Hej Belliizz...

Ja, det blev så när vi va men det var ej ditt fel!

Lovar... Vi tror att det är ett virus..

Elliot hälsar! ;D



Ses... Ska kolla din blogg med! :)

2010-07-18 @ 20:20:51
URL: http://cillansmodeochmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0