Brolle.....Brolle..... CALLE!!!

                                          Hejsan världen!!!!


Jag och min kompis bella (Kolla in hennes blogg...  http://bellanzliv.blogg.se/  )
Vi var och såg på BROLLE!!!! Och Calle!! Ni vet han i idol.. Han kom 2a..
Det var AS kul...
Hennes mamma, pappa och syskon var med... (Mina med ;D )
Kommer en bild här nere!!
Jag fick Calles autograf men tyvvär inte brolles... :(
Han ville inte skriva autografer.. :((
Jag försökte med att få in en vakt som kan fixa autograferna men misslyckades.. ;(
Jag och bella är just nu och ska tälta i trädgården! (Hahahaha... LoL.)
Brolle spelade (I slutet) och han spelade bla.

Heart brake city
Det är hon
Och många fler...

Vi stod typ i mitten av allt!

                   Brolle!!!!  ↓





          Calle!!!!  ↓






Tja..... Hoppas att ni har det bra och så...

P.s Kolla in Bellas blogg.... Please.... :)

// Kramizzar från Cillan!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0