Har så många saker!!

                                                      Hejsan!!!

Jag har så måga saker jag vill skriva om...
Okej, inte många men typ 2 saker..

1. Som ni kanske läste på bellans blogg så var hon på stan med 4 kompisar...
Well, en av dom var jag!
Jag och bella och 3 andra kompisar var på stan och shoppade och åkte lite karuseller.
Jag köpte en rosa tröja för bara 25 kronor. Den var AS snygg... Kan ej fota den för min pappa har slarvat bort min kamera! :(
Jag letar efter den..
Men, men..  *Suck*
Men jag köpte med en bikini överdel.. Med leopard mönster.. Kan ej fota den heller..
Vi fikade med och sen tävlade jag..
Jag vann en brun björn och en anka.. Hahahaha... Kul... ;P
Sen åkte vi hem.. Vi fick springa till bussen för att komma på den.. ;(
Men vi hann.. :)

Nr 2. Min lillebror har en snygg och söt blogg... Visst han skriver kanske inte så ofta men han lägger ut många bilder.. På han och min hund... (Min hund kommer lite senare på bild här.)

Länken till hans blogg: ↓↓↓

http://ellezliv.blogg.se/

Kolla in denna bloggen... Den är bra!

Nu kommer en bild på min söta vovve.. DAISY!!!  ↓↓↓

Ha de gott!! ;D
// Cillan!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0