Italien here i come!!!

                                                                       ITALIEN!!

Hejsan alla!
Jag ska kanske till Italien till hösten eller i typ Agusti eller nått.. ;D
Det ska bli JÄTTE kul..
FAST!! Det finns en hake..
Vi ska åka BIL dit..
ARRGGG!!! Det ska bli JÄTTE jobbigt...
Men, men... Vi ska vara där i typ en vecka..
Vi ska också göra lite saker när vi är där..
Vet ej vad vi ska göra där just nu... men iallafall en av sakerna är: KÄKA GLASS!!! :P
Hahahaha.. LoL.  ;D
Vet ej riktigt vart vi ska åka...
Pappa sa att det blir en överaskning..
Hoppas att det är Rom eller nått.... ;D Haha.
Jag hoppas iallafall att vi ska göra nått kul. (Vilket vi säkert ska.)
Men vi ska till Italien i BARA en vecka för att pappa lovade oss en resa till paris.. Men i stället tar vi Italien..
Smart va??

Men annars hade vi stannat i 2 veckor..

Men,men.... Det ska iallafall bli JÄTTE kul..

Oj.. Jag känner att jag ger er en liten repris av det jag redan har skrivigt där uppe.. ;D

Ha det gött..

// Cillan!

Italien!! ↓↓↓

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0