Me Heart Candy and stuff... LoL

                                       Såååååå orättvist!

Min lillebror har ju med en blogg och han har fler kommentarer än mig...
Vistt många kanske inte hittar till min blogg men kan ni som läser denna tipsa om det då???
Please.....
Min lillebror har haft si mblogg i typ en vecka och jag har haft den längre och det... det..
ÄR BARA SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ORÄTTVIST!
Lol.
Får lite damp just nu! LoL..  ;D Hahahaha..

Har ej mer att skriva nu..
Men jag kan ju tipsa lite..

                                                   TIPS!! ↓↓↓

Hemsidor:

www.panfu.se
www.gosupermodel.se
www.google.se 
www.pandanda.com
www.spela.se
www.youtube.com
www.spelo.se
www.bellizliv.blogg.se
www.maidmarian.se
www.nikelodeon.se

Filmer:

Bee movie (Familje film.)
Scary movie 1,2,3,4 (Komedi)
American dreamz ( Ingen aning?? ;D )
Grease (Kärlek)
Top gun (Kärlek.)
Body guard (Kärlek.)
2012 (Ingen aning?? )
The day after tomorrow (Ingen aning??)
Air buddys (Familje film)
Fullt hus. (Familje film)
Dum, dummare, dummast! (Komedi.)
Magic on wavely place. The movie (Familje film.)


Det var då allt..

Ha det gött i sommar!!!

// Cillan! ♥

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din lillebrors blogg?

2010-09-15 @ 14:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0