Zzzzzzzzz.......

                                       *Gäsp* Hejsan alla nattvakna!!

Klockan är typ 00.10.... Jag och Bella ligger ute i tältet och skriver detta!
Vi tältar i min trädgården med ett plast vapen! ( Liksom fall i fall en tjuv kommer! ;D LoL!!)
Nej, Men vi har faktiskt post tjuvar i vårt område! :(

Scaryyyyyyy!!!  ;O

Men det hindrar inte oss från att tälta..
Vi slog upp tältet ca 19.30 och var klar 19.40... Det var JÄTTE kul för att en (Bella då..) Fick vara inne i tältet och hålla upp det medan en (Jag då..) Fick vara ute och sätta i pinnarna...
Det gick inte så bra i början med lite senare gick det toppen!! :D
 Om ni klickar på "Hej, hej sommar " texten bredvid så ser ni att jag har fått en kommentar från min kompis! (Strössel! Hahha)

*Gäsp..* Nu måste jag sluta innan jag sommnar på datan! LoL! ;D

// Natti natti kramar från Cillan!! ♥

Kommentarer
Postat av: BELLAN!!!

haajj!!!



Bellan här ((:

det va riktigt roligt att tälta med dej i trädgården ((: Det måste vi värkeligen göra om ((:

2010-07-16 @ 21:18:21
URL: http://www.bellanzliv.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0