Hej, hej sommar!!

Hejsan alla!!
Jag vet inte riktigt vad jag kan göra på mitt sommarlov...
I skolan innan vi slutade så hade jag så många förslag och nu så bara har dom blåst iväg....
Jag ska ju i alla fall till Göteborg.. (Jag skrev om det innan.)
Jag har inte heller fått in något nytt inlägg.. :(
Snacka om att många inte läser denna bloggen..
Men om ni läser denna bloggen så snälla, snälla, snälla kommentera.
För jag har bara (en så länge) fått EN kommentar...



Trevliga sommarkramar från Cillan! ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Strössel<3

Jag har en idé sötnos!

Du kan vara med mig och karamell på sommarlovet!<3



Det är klart att du skall ha kommentarer, så? KOMMENTERA NU! :D



Puss till dig!

Från din strössel!

2010-06-29 @ 09:46:05
Postat av: Agnes

Vem är karamell?

2010-07-16 @ 17:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0