Känn ingen sorg för mig Göteborg....

Tja alla!
Jag ska till Göteborg på sommarlovet och jag undrar om ni har lite förslag (förutom Lisseberg) som man kan göra i Göteborg...
Vi är 4 pers. ( Mamma, Mammas pojkvänn, Min lillebror o ja!)
Vi ska bo centralt och har nära till nästan allting...
Och komihåg.... INGA förslag är dåliga..
Lämmna ert förslag så fort som möjligt.
Hoppas att ni har bra förslag och att ni skriver dom till mig. (För annars gör det ju ingen skilnad.)
Ni kan tillexempel skriva om det är en konsert eller ett museéum eller nått..
Vi ska iallafall gå på Lisseberg och ett "Natur rum".
Vi ska vara i Göteborg i 2 dagar.
Vi åker typ den 3 dagen.
Sååå... Börja lämmna in lite förslag och hoppas att ni har det bra!

// Cillan! ♥


P.s jag har inte fått in någon kommentar eller novell på sistone...
Såå... Kämpa på.. För det är inte försent!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0