Tja alla!

Som alla ni kanske ser så är jag ju ny här.
Jag är 11 år och fyller 12 om ca ett år.
Mina kompisar brukar kalla mig Cillan eller Cilledill.
Och om ni vill lämna en komentar eller nått så kalla mig det som står där uppe.
Emmm... Vad mer vill ni veta???
Kanske att jag har en hund hemma i mitt hus!
Hon heter Daisy och är en cappchihuahua. Det är den minsta hundrasen i hela världen.
Jag bor i Skåne.
Jag gillar att resa och har nyss varigt i Thailand.
Jag kommer att skriva mer om Thailandsresan sen.
Min favvoartist ärsåklart: Justin bieber.
Kolla in denna länken:

http://www.youtube.com/watch?v=jJi-OMaOptc

Det är min fovvosång av just Justin bieber.
Jag är en ganska upptagen person så jag kanske inte skriver varje dag... Men jag ska skriva så mkt jag kan.
Nästa inlägg. (Vilket kanske kommer direkt efter detta.) Kommer att handla om min resa till Thailand och den kommer att innehålla lite bilder som JAG och ingen annan tog. ;D
Nu måste jag sluta!!!!

Ses!

                                                        /// Cillan!!!! <33

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0