DISCO PÅ GÅNG!!

Hallåå!!!

Mer än hälften som läser denna bloggen är mina vänner/klasskompisar!
Såå, detta är till ER!!! :)

Jag har kommit på (kan man säga!) att jag vill ha ett disco med dom från klassen!
Kul va!??
Problemet är att jag vill ha det med någon!
Eller asså, jag KANSKE vill ha det med någon. Jag får ju tänka på det först! ;)
Jag har INTE frågat Mamma eller Mårten än! (Om jag ska ha det så är det hos Mamma!!)
Men jag o Mamma har pratat LITE om det! :)
Isåfall (om jag ska ha det!) så hade jag tänkt att ha det i "uterummet" (Det är INTE kallt där!)
Eller i källaren..
Men inga i vår klass är ju inte ordentliga, så det ska nog gå med MYCKET övertalning! ;)
Haha,..
Men om ni vill ha det med mig (Om jag vill ha det med någon!) så bara fråga på! ;)

Hoppas att ni vill ha det med mig och tycker det är en bera idé!
(Det skulle hjälpa om ni skrev att det är en bra idé i kommentarerna, det skulle jag få mycket hjälp
av på övertalningen!!)

Ha det bra! :)

// Cillan! <33

P.s KOM IHÅG!! INGET är bestämt ännu!! :)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Agnes!

Kul idé!:)

Jag hjälper gärna till, det i skolan blir nog inte av tror jag.. :)

2010-11-22 @ 06:49:45
Postat av: Ida

Det skulle nog vara roligt, men jag vet inte om så många killar skulle komma?!! Kanske?, eller kanske inte??!!



Menmen, roligt att du skrivit nu äntligen!! ;)

2010-11-22 @ 19:33:21
Postat av: Cillan!

Tss..

Ni behöver inte oroa er om killar skulle komma!

Jag har kontakter! ;)

Jag känner mer än dom killarna i klassen!

Om killarna i klassen INTE vill komma bjuder jag andra killar! Och med det menar jag att jag bjuder killar som jag ABSOLUT VET att dom vill komma! ;)

Och dom killarna är jä*ligt roliga! ;) Haha..

Dom är snälla med! :)

Vad roligt Agnes att du ville hjälpa till!

För jag behöver nog hjälp av DIG!! :)

<33



// Cillan! :)

2010-11-22 @ 20:21:40
URL: http://cillansmodeochmittliv.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hej Cillan!



JAg skulle gärna hjälpa till men det beror ju på när det blir?? Eller hur!



Det verkar som en rolig ide´ tycker jag hoppas att day kan ha det! <3

Kram Carolina <3

2010-11-23 @ 19:08:42
Postat av: Cillan!

Tack igen Carro för att du skriver till mig! ;) <33

Jag hoppas med att jag kan ha det!



// Cillan! :) <33

2010-11-25 @ 21:41:40
URL: http://cillansmodeochmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0