Finns här för dig!!

Detta inlägget är BARA till dig Ellen! <33

Ellen, jag älskar dig så!
Jag vet att vår vänskap klarar allt!
Jag hoppas att vi kommer ha varann för evigt!
Jag kommer alltid finnas här för dig, I vått och tort!
Du kan alltid komma till mig!
För även om du kanske inte vet det så kommer jag alltid vara vid din sida!
Om jag så skulle åka runt hela jorden för att få träffa dig, så skulle jag göra det!
Min vänskap för dig är guld värt!

Och det ända jag begär är en ända sak!:

Att du aldrig lämmnar mig, för jag behöver dig i mitt liv!

JAG ÄLSKAR DIG ELLEN!! <33

// Cillan! <33


Kommentarer
Postat av: Agnes xD

Åå, va gulligt!<3

2010-11-28 @ 13:28:10
Postat av: EllenA

Tack Cillan jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva pöss på dig!

2010-11-28 @ 14:28:01
URL: http://ellentown.blogg.se/
Postat av: Cillan!

Tack Båda!!

Jag älskar dig med AGNES!! :)

<33



//Cillan! :) <33

2010-11-28 @ 18:00:36
URL: http://cillansmodeochmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0