Gissa vad jag har fått!??

Hallååå!
Nu har äntligen mina längtande HTC-skal kommit! :)
Wohooo!!! :D
Ska snart sätta in en bild på båda två!
Som ni kanske kommer ihåg så var det ett rosa och ett vitt silicon-skal.
Silicon-skal är ett slags "gummi" skal. Alltså ett böjbart skal. :)
Jag skulle med få ett paket med skärmskydd.
Tyvär får jag inte det. Det blev ett fel med leveransen.
Någo gång i framtiden så får jag det säkert, men för tillfället så har jag det INTE!! :(
Men jag har ju två skal!! :)

 Snygga va!?? ;)

Bakrunden är min svarta veckade klänning.
Jag ville ha en svart bakrund så att det vita skalet skulle synas! :)

Ha det bra nu!! :)

// Cillan! <33

P.s Beställt allt ifrån www.teknikproffset.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0