Har fotat lite idag!!

Halloooo alla roliga bloggtittare!!!
Idag tog jag min kamera och gick direkt ut och fotade!
Jag fick ju såklart fram lite olika snygga bilder!
Vissa blev lite suddiga, men det hoppas jag att ni tycker är snyggt!! ;)
Såå, här kommer lite av bilderna! ↓



En boj från stranden i täppet!!                                      En blomma som växte på gräset vid stranden!

 Gillar denna bilden väldigt mkt!

 
Lite suddig men jag tycker den är snygg!!                  Denna bilden blev med lite suddig!
Jag har tagit denna bilden på stranden!                      Jag har tagit denna bilden på stranden!

 Denna bilden ser ut som en orm eller nåt.
Men jag gillar den mkt!!

 
Mina supersnygga gummistövlar som min lillebror       Min gummistövlar igen! Min lillebrors cykel är det med!
har på sig! Jag har tagit denna bilden på gräset vid      Jag har tagit denna bilden på stranden!
stranden!

 Haha, denna gjorde jag själv på stranden!
Det är mina solglasögon med.. Ni som känner mig, är den lik mig!?? ;)

Det var lite av mina foton!
Jag tror att jag kommer att visa fler bilder av vad jag fotade idag!!

Ha det bra!!

// Cillan! <33


Kommentarer
Postat av: Elliot

Tjena syrran!

Vilka fina bilder du har fotat.



Från Elle.

2010-11-07 @ 17:06:17
URL: http://ellezbilder.blogg.se/
Postat av: Ida_:D

Fina(:

Nää det liknar inte dig......

du är mycket snyggare och coolare med glasögonen.

Den där sandhögen passar inte i solglasögon!! :D ;P



Kramisssss<3(:

2010-11-08 @ 16:07:23
Postat av: Cillan!

Tack båda 2 för dom fina kommetarerna! :) <33

2010-11-21 @ 19:45:59
URL: http://cillansmodeochmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0