Kille - tjej!!

Hejsan!
Alla som går i min klass som läser detta så vet ni ju att vi har en show varje år..
Till ni som INTE vet så har vi en show i klassen varje år för att samla in pengar till klassresa!

Men iallafall.

Jag har kommit på en bra sak som man kan göra!
Jag vet att det är långt dit men man kan ju ändån komma med förslag!! ;)

Ni vet ju säkert låten "I want you back" med Jackson 5. Om inte kolla in denna länken!!

http://www.youtube.com/watch?v=ptu0a7vsMcM&feature=related

Jag tänkte att en kille och en tjej kunde sjunga den.
Först killen, tills ett "stop".
Sedan tjejen till ett annat "stop".
Så att man sjunger vissa delar av låten.

Jag vet att jag krånglade till det, men jag hoppas att du förstår!!
Bra idé va!? (Om du förstår!)
Om du är min vän och inte förstår, fråga mig gärna!!

Jag hade tänkt i mina tankar vilka som skulle göra det!
( Självklart jag, men oxå en annan..) ;)

Om ni känner mig bra så kan ni ju gissa!!

Ledtråd:
Han gick i min "förra" klass.

Nu vet ni nog..
Vet ej vrf jag tänkte på honom??? :O
Allvarligt..

Men det kommer nog bli kul.
Om inte så kommer jag att sjunga den själv!!

Ha det bra nu, och jag hoppas att ni förstod!!!

// Cillan!! :) <33

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0