Min lilla önskelista!!

Hallååå!
Jag hade tänkt att skriva om min önskelista!
Jag har liksom inget annat för mig! ;) Haha..


1. Pengar kan vara bra att ha! ;)
 Haha.. Lite kul bild! :)

2. En ny laddare till min Ipod. (Har tappat bort den!)


3. Presentkort på HM. (Ofc.)


4. Andra presentkort!!

5. En dag med min faster på tivoli!! (Vi gör alltid så!)


Sedan vet jag inte mer! ;)

Haha..

Mitt uppdrag till ER är att skriva vad ni önskar MEST av allt i julklapp!
(Förutom fred på jorden!)

Ha det bra!

// Cillan! :) <33


Kommentarer
Postat av: carolina

Hej Cillan :D



Jag har faktiskt börjat at tänka på det där med önskelista och mest mest av allt så önskar jag mig en kamera och en mobil också så klart men det är jag nästan säker på att jaf kommer att få !:) :D



Ses imorgon kram Carolina <3 <3 <3 :)

2010-11-23 @ 19:04:13
Postat av: Cillan!

Tack för att du svarade Carro!! :D

Jag hoppas för dig att du kommer få en kamera! :)

Jaa, vi ses imorgon! (Precis som alla andra dagar förutom helgerna!) Haha.. ;)



Love you forever Carolina! :)



// Cillan! <33

2010-11-25 @ 21:40:28
URL: http://cillansmodeochmittliv.blogg.se/
Postat av: EllenA

Hej Cillan!

jag önskar mest ett sminkkit och en fotoram en som spelar upp bilder!

Och sen lite mer!



Xoxo

Ellen

2010-11-26 @ 20:08:55
URL: http://ellentown.blogg.se/
Postat av: Cillan!

Tack Ellen för att du har kommenterat! :)

Okey!

Bra att veta, om man ska köpa nått till dig! ;)



Love you all!!



//Cillan! :) <33

2010-11-26 @ 20:55:07
URL: http://cillansmodeochmittliv.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej Cillan!

Mest av allt så önskar jag mig ängelberlocker.

Sånna som kostar 50 kr, och 50 går till barn cancerfonden. :)



Synd att du blev sjuk, det var en rolig idé du hade!

Hoppas du kan komma till skolan på måndag!



Puss och kram!<3

2010-11-27 @ 22:12:28
Postat av: Ida

Hej Cillan!

Mest av allt så önskar jag mig ängelberlocker.

Sånna som kostar 50 kr, och 50 går till barn cancerfonden. :)



Synd att du blev sjuk, det var en rolig idé du hade!

Hoppas du kan komma till skolan på måndag!



Puss och kram!<3

2010-11-27 @ 22:12:35
Postat av: Ida

Hej Cillan!

Mest av allt så önskar jag mig ängelberlocker.

Sånna som kostar 50 kr, och 50 går till barn cancerfonden. :)



Synd att du blev sjuk, det var en rolig idé du hade!

Hoppas du kan komma till skolan på måndag!



Puss och kram!<3

2010-11-27 @ 22:12:36
Postat av: Cillan!

Tack Ida!

Jag känner mig redan bättre! :)



Okey.. Ängelberlockerna är jätte söta! :)



// Cillan! :) <33

2010-11-28 @ 11:55:51
URL: http://cillansmodeochmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0