Nu kommer bilderna från shoppingen!

Hejsan alla!
Nu kommer bilderna från shoppingen.
MEN jag har tyvär inte fotat klubborna för dom är uppätna! ;)
Så den bilden kommer nog från google.se
Och glasänglen har jag inte heller fotat för den är hos mamma!
Såå, den bildern kommer med från google.se

Daisys present! ( Min hund!!)

 Min hund är en chihuahua så bollen kan ju inte vara så stor!! ;)
Presentpåsen är för att jag ska lägga bollen där i!

Min HM tröja!! :D

 Den är ju lite U-ringad så jag får ju ha ett linne under!!
Men jag tycker den är JÄTTE snygg!! :D

Svarta fejk rosen!

 Hihi, snygg va!??
Ska ha den ikväll på steffis och Elnas fest!!

Oops, jag har glömt att Mallan köpte ett sett med vampyr tänder och lila smink!
Jag köpte sminket av Mallan för 17:-

 Lila lös ögonfransar, Lila glitter som man sätter fast i ansiktet och lila läppstift! Hihi..

Klubborna! ( Bild från google.se )

 2 sånna hära klubbor fast dom var helt rosa för dom smakade hallon!

Glasängel! ( Bild från google.se )

 Den ser inte riktigt ut så här, men den är snygg!

Och nu mitt absolut BÄSTA köp!!

ROSA "JETSET" KLOCKA!!!

 Ledsen att bilden blev lite konstig!
Men åhh, vad den är SNYGG!!
AAAAA, jag ÄLSKAR den sååå mkt!!

Ha det bra nu!!

// Cillan! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0