Skyltsöndags shopping!!

Hallåååå!!
Idag var ja i stan med min familj!! :)
Kul!
Jag köpte lite grejer som jag hade tänkt att visa! :)
(Eller rättare sagt, jag fick lite grejer!) ;)
Ville bara säga att jag såg Agnes på HM.. :)
Halloj Agnes! :) <33
Love you! :)

Nu till bilderna!:


En "Palett" med olika ögonskuggor! :) Snyggt va!?? ;)

En parfym..
Pink Passion.. :) Luktar super! ;)

Svart snygg kofta! ;) Lite voulanger i armarna! :) <33

Svart linne med svart spets utanpå! :)
JÄTTE snygg!! Det bästa köpet! :) <33

Vitt linne me svart rosett tryck! :)
Jätte snyggt! :) <33

Jaa, det var allt!
Fast, jag åt ju med en Creps.. :) Jätte gott.. <33

Ha det bra nu!! :)

//Cillan! :) <33

Kommentarer
Postat av: Agnes:D

Va fin linnet med rosett var:)

Den o koftan! Vola!:)

2010-11-29 @ 07:07:30
Postat av: Cillan!

Haha...

Tack såå mkt Agnes!! :)

<33



Love you!



//Cillan! :) <33

2010-11-29 @ 18:57:14
URL: http://cillansmodeochmittliv.blogg.se/
Postat av: Carolina

Cillan!



Gud vad fina båda linnena var hoppas att du har dem i skolan snart ;) <3



Kram älskar dig <3

2010-11-30 @ 19:34:18
Postat av: Ida

Ååå, snygga saker! ;)

Gillar allt!

Snygga färger det var i ögonskuggspalleten. :)



Vi ses i morgon! <3

Kram! /Ida

2010-11-30 @ 20:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0