The good ones!

Helloooo!
Idag hade jag tänkt att skriva om "The good ones".
Alltså dom "Goda" i teknade filmer eller typ änglar och sånt!
Hihi..
Jag ville skriva speciellt om änglar för min mormor är i lund och opererar sitt hjärta.
Vi alla trodde hon skulle dö först, men hon lever fortfarande.
Och det kallar jag änglavakt.
Så jag ville visa bilder på söta änglar och alla dom "goda".
Hoppas att ni förstår!

 





Tack så mycket gud, för att ha gett min mormor en andra chans i livet!
Tack så mycket!!
Jag vet att det kanske är ganska löjligt, men just nu så gråter jag.
Jag gråter glädje tårar!

Jag vill också säga att jag har 6 fina, söta och snälla skyddsänglar varje dag.
Mina skyddsänglar är mina vänner!
Jag skulle inte veta vad jag skulle gjort utan er!
Tack för att ni alltid är där för mig, och tröstar mig.
Tack!

Tack än en gång till mina underbara vänner!
Ni vet vilka ni är!

// Cillan! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0