Varigt i stan!!

Helloooo alla mina älskade bloggtittare!!
Igår var jag i stan med Mallan ( www.mallansbloggomlivet.blogg.se )
Louise ( Mallans kompis!) var där med!!
Vi hade jätte kul..
Jag köpte!:

( Bilderna kommer sedan..)

Rosa "Jetset" klocka!
Tröja på HM.. ( JÄTTE SNYGG!!!) ;)
Svart fejk ros med glitter!! ( Till Steffis och Elnas halloween kalas!)
Paket! ( Till Steffi, Elna och Ellen!!) ( www.ellentown.blogg.se )
2 klubbor! ( Godis då!!)
Glas ängel! ( JÄTTE FIN DEN MED!!) ;)
Julklapp till min älskade hund Daisy!!

Jaha..
Vi åt ju med såklart på MC. ( Mackdonalds.) Vet ej riktigt hur det stavas men...

Ha det bra!!

 

// Cillan! <33


Kommentarer
Postat av: Agnes:)

2010-11-05 @ 19:29:18
Postat av: Agnes:)

Ska bli roligt att se din tröja:)



Macdonalds:)

2010-11-05 @ 19:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0