Åhh, Hösten!

Hejsan alla!
Nu kommer ÄNTLIGEN den mysiga hösten till oss.... :)
Jag ville bara skriva om vad jag tycker om med hösten!!


Emm...


Jag tycker om löven.. Dom är så fina..




Att man kan komma hem ifrån skolan och dricka varm chokladmjölk! Mmmmm...

 Mmmm... Ser go ut va!?? Slurp"! ;)


Alla dom goa filtarna som man virar runt om sig... Mmm... Mysigt! :)

 

Alla ljusen man tänder för att det är mörkt ute.. :)



Också självklart HALLOWEEN! Det bästa på HELA året!!!




Ha det gött och tipsa gärna mig på vad just DU gillar med hösten!!

// Cillan!

Kommentarer
Postat av: EllenA

den vackra naturen(jag älskar att fota)



Den gosiga jackan och mössan dem as snygga stövlarna.



Dom vackra färgerna.



Den mysiga känslan man får.



Jag älskar allt med hösten!!!

2010-10-02 @ 16:58:28
URL: http://ellentown.blogg.se/
Postat av: Cillan!

Ok... Tack Ellen för att du kommenterade..

<33

Ses imorgon Ellen! :)

Du vet vad ja menar!

2010-10-02 @ 17:12:41
URL: http://cillansmodeochmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0