Alla har typ samma tema..

Hejsan! :)
Nu är det JÄTTE många bloggar som har typ "Disney tema".
Så nu ska ja med ha det! :) (Hihihi..)
Hade tänkt att beatämma mig vilken film jag ska skriva om och såå..
Hmmm..
Nu vet ja.
Om ni känner mig bra så kan ni ju gissa vilken film jag ska välja! ;)

Så klart::

ALICE I UNDERLANDET!!

Jag totalt älskar den filmen!!!
Den är så fantasifull och alldeles "fin".
Den är så fint gjord och så färglad.. :)


 Mina kompisar kanske ser en likhet mellan mig och Alice... ;)

Om man inte har sett Alice i underlandet så MÅSTE man se den!!! ;)
Den är så bra..
Nu finns den både i tecknat och i "Värklighets format".
Jag tycker att den teckande är bäst för att den var ju tecknad från början..
Så det känns liksom bättre att se på den tecknade.. :)
Alice i underlandet var från början en bok.
Sedan blev det en tecknad film.
Och sedan (som inte förvånar mig) så bara måste man ju göra en annan film om Alice. :(
Kan man bara inte behålla den gamla?
Den var ju inte dålig.?
Jag var ju inte på premiären av den "ikke" tecknade.
Men jag har ju sett den..
Jag tyckte den var bra.
Men den tecknade var ÄNNU bättre... :)

Jaha..
Det var lite om Disney figuren Alice.

Ha det gött nu och titta på flmen.. ;)

// Cillan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0