BUUUU!!!

BUUU alla bloggtittare!! ;)
Som ni kanske vet så är det DENNA helgen man ska gå Bus eller godis!!!! :)

Jag och 3 kompisar till ska gå bus eller godis hemma hos mig i mitt område!
Och hemma hos min ena kompis med såklart!! ;)
Det ska bli JÄTTE kul!! :D

Vi ska med kanske sova över hos en.
( Inte hos mig för mina föreldrar är inte hemma!!)

Så om detta går så ska vi:

1. Va på dagen o pyssla!
2. Klä på oss halloween kostymerna.
3. Gå bus eller godis i min kompis område.
4. Cykla hem till mig efteråt!
5. Gå bus eller godis här med. ;)
6. Efteråt så ska vi se film o käka godiset vi fått!! :P
7. Sova över!! :D

Haha...
Det ska bli riktigt kul!

Ska ni gå bus eller godis??
Lämmna en kommentar, annars hemsöker bloggspöker er!! Buuuu....
Bara skojade! ;)

Ha det bra!

// Cillan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0