Chokladbollar med Ellentown!

Hejsan!
Idag har jag och Ellen ( www.ellentown.blogg.se )
Vi har bakat CHOKLADBOLLAR!!! :D
Det var lite konstigt i början för vi tog en lite för liten skål att ha allt i..  ;)
Men sedan flyttade vi det till en lite större skål.
Då gick det ju såklart bättre.

Vi bakade chokladbollar för att vi i 6 i skolan vartannan onsdag ser vi på Gost Hunter.
Det är en serie på engelska.
Då när vi ser den så ska 2 personer baka tills vi ska se den. :)
Denna gången så var det min och Cillans tur! :)

Hur blev det då.

Cillan tycker:

Jag tycker att chokladbollarna blev bra.
Fast från början så trodde jag att dom skulle bli äckliga och lite "missbildade". :D

Ellen tycker:

Jag var lite skeptisk först det verkade som att dom skulle bli torra och äckliga men det blev ju bra.
Och om du skulle se "degen" innan skulle du också tro det.

puss och kram skumbannan

//Ellen och Cillan<3 

Chokladbollar<3

Kommentarer
Postat av: EllenA

Det blev ju bra till slut men det gick inte bra i början.



puss puss



//Ellen

2010-10-12 @ 15:52:05
URL: http://ellentown.blogg.se/
Postat av: Agnes

Dräglar

Längtar tills imorgon=)

2010-10-12 @ 15:58:18
Postat av: EllenA

hihi...

2010-10-12 @ 16:24:11
URL: http://ellentown.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha det var äkliga..... skoja bara det var goda :P

2010-10-14 @ 16:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0