Halloween costume..!

BU!! ;)
Hejsan alla!!

Eftersom det snart är Halloween så hade jag tänkt och lägga in lite bilder på snygga Halloween kläder när man kanske ska ha Halloween fest eller gå BUS ELLER GODIS!! (Jag ska ju såklart gå BUS ELLER GODIS!!) ;)

Här kommer dom! P.s Mest till Tjejer..


 Denna la ja ju in förra gången men den är ändån snygg! ;)

 Jag tyckte denna var lite söt o skulle gärna ha den på Halloween.. :) (Även ifall den inte är läskig!!)

 Söt liten häxa! (Hahahaha..) Det var lite kul att den var lite orange.. :) Eller??? :O

 Detta var ju hur sött som helst!!! Naww, jag skulle med vilja göra det! :)

 Detta kan jag tänka mig att ha på Halloween.. Det var coolt! :)

Det fanns inte så många bilder på PASSADE Halloween kläder till oss "ungdomar".. ;)

Här kommer till killarna:: :)

 Hahaha.. (Fniss..) Inte så snyggt men.. (Fniss.)
Hittade inte så mkt till er killar..

 Haha... Om ni vågar killar så kan ni ju ha denna! ;)

 Det finns inte så många passande kill Halloween kostymer till killarna som läser denna bloggen.. Men... Jag har ju gjort mitt bästa!!

Nu en till en bebis.. Denna är såå söt!

 Asså, denna är såå söt! :)


Ha det gött nu!
P.s glöm inte att gå BUS ELLER GODIS!!!! ;) (hihi..)

// Cillan! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0