Happy halloween!!

Happy halloween everybody!!!

Idag är det ju Halloween alla!!
Äntligen!! :D

Idag så ska jag och mina kompisar gå........ BUS ELLER GODIS!!!

Jippey!!! :)

Det ska bli jätte kul att träffa alla o så! ;)
Tyvär så ska vi inte sova över, men det blir ju ändå kul att gå tillsammans! :)

Vi ska gå hos mig och min ena kompis! :)
JAAA!!! ;)

Jag ska vara häxa detta året! :) (Jag har alltid varigt djävul alla andra år!!)

Ha det bra och käka mkt godis idag! ;)
Hahaha...

// Cillan! <33


Kommentarer
Postat av: EllenA

Hej Cillan!



jag har tagit bort min blogg och skapat en fotoblogg men det är samma adress kolla in den!



xoxo



Ellen

2010-11-01 @ 18:42:21
URL: http://ellentown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0