Boys, Boys...

Hejan!
Jag vet att vissa önksar lite mer killar på denna bloggen, så här kommer några snygga killar! ;)


 Wow, vilken snygg utsikt man fick nu helt plötsigt! ;O
Haha...


 Wow, både cool och riktigt snygg.. :)
Han skulle man inte ha något imot att se på stan! ;)


 Asså, han är snygg, bra skådespelare, och har muskler... Vad mer kan en tjej önska sig!?? ;)


 Fast han börjar bli gammal så har han ju absolut INTE tappat utseendet.. Eller?? Jag tycker iallafall inte det.. :)

 Wow, vad jag tycker han är snygg! ;) Haha..
Han spelar bra i sonys chans och i Starstruck.. Han är ju med snygg!.. :)

 Shit vad han är bra på att spela Harry Potter.
Jag har sett alla filmerna.. ( Mest för att han är snygg! ;) ) Hihihi... ;)

Jaha..
Där var lite snygga killar..
Skriv gärna kommentarer på vilka kändisar just NI tycker är snygga.. ;)

Ha det gött..
// Cillan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0