Killar är ju som tjejer..

Tja..

När jag var i skolan idag så var jag med killarna vid fotbollsplanen.
Jag spelade inte, men jag tittade på..

Killarna kör typ en lek där man ska sätta ett mål och dom 2 sista åker typ ut..
Jag stod o tittade på dom.

Som vanligt så satte vårt "proffs" Alex ett mål nästan direkt! ;) ( possitivt då!)
När 2 åkte ut så var den ena killen sur på den andra..

Vi kan kalla den killen som var sur A.
Och den andra killen som åkte ut T.

A sa att T hade tacklat honom och nästan fällt honom.
Och ja och alla andra bara Nej.
För om man spelar fotboll får man ju vara med på att bli lite tacklad.
A blev ju som sagt as sur eftersom ingen höll med honom..
A är lite speciell kan man säga.
Han har lätt att blir sur o sånt för en liten sak.

Dom tjafsade jätte länge.
Och då slog det mig..

Killar är ju som tjejer..
Jag pratade med Alex om det..
Vi pratade om vad killar kunde göra om dom var arga/sura och vad tjejer gör..

Tjejer kunde bli ledsna över kommentarer och skulle säkert säga något taskigt tillbx o sånt.

Killar skulle skrika o ha sig, försöka att bevisa att dom har rätt.
O som Alex sa lite knuffningar o sånt ibland.. :O

Vi tjafsar om olika saker o killar kanske är lite mer våldsamma av sig.
Men det låter ju lika dant.. :D

Tänk på detta..!

Ha det gött!

// Cillan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0