Kompisar i USA!!

Hejsan alla!! :)
3 av mina kompisar är i USA.
Fuskigt va!?
Jag har ju i för sig varigt där 4 gånger.
Men vem vill inte åka dit en 5:e gång?? ;)
Jag kommer skriva om ALLA mina 3 kompisar och var dom är i varsitt inlägg!
Jag börjar med min kill kompis!

Jag smsade faktiskt en av kompisarna o han svarade!

Jag skrev ungefär:

Hejsan           !

Hoppas allt är bra i USA och att du kommer hem snart! ;)
Vi i klassen saknar dig jätte mycket!
Klassen hälsar till dig!!

Från kalla, kalla Sverige! ;)


Han svarade ungefär:

Allt är bra med mig!
Fast jag             på flygplatsen! :(
Jag hälsar tillbx till klassen! :)
Från varma USA!


 Här är min kill kompis!
I New orleans! Fint va!??

Jaha, det var min ena kompis!

Ha det bra!! :)

// Cillan! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0