Min brors nya leksak!! ;)

Helloooo! ;)

Idag kom min lillebror hem med 2 av världens roligaste "leksaker". (Tycker ja iallafall!)
Det var typ "Laserdome" vapen.
2 vapen som skjuter laser. (Inte äkta!!) ;)
Min var grön och hans var blå...
Vi körde lite på baksidan och lite i skogen..
Det var JÄTTE kul..
Man kan köpa 2 i samma paket på Biltema.
Men iallafall det var kul.. :)

Ni som jag brukar va med i värkligheten kan ju köra detta med mig nästa gång vi är.. :)

 Hjälmen: ( till vänster ) Sitter på ett plast huvud. Men det är en hjälm. Högst upp sitter det en liten röd lampa. Man ska sikta med vapnet där.
Om man blir träffad så vibrerar hjälmen.
Vapnet: Man skjuter mot den lilla röda lampan på sin motståndares hjälm. :)

Ha det gött! ;)

// Cillan! <33

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0