Mina kompisar skulle va....

Hejsan!
Nu ska jag skriva om mina kompisar..
Jag ska sätta in en bild på typ en kändis eller nån och sedan säga vilken av mina kompisar den är mest lik.. :)


Agnes! <33:

 Agnes är lite som Kate von d.
Agnes är tuff och säker på vad hon gör.. :)


Carro! ¤ :

 Carro, du är precis som Karolina Kluft för att du är så duktig på friidrott och springer ju jätte snabbt.. :)

Malin :-P :

 Malin du är ungefär som Eminem.
Inte bara för att han är din favvo artist utan oxå för att du är lungn och avslappnad.
Precis som Eminem.. :)

Steffi:

 Steffi, du är en söt liten elegant Lemur för att du är liksom liten och söt OCH elegant! ;)

Ida:

 Du är en liten smurf Ida!
Du är liksom söt och nyfiken! :)

Ellen:
Det finns så många saker som skulle passa på dig!
Du är snäll, söt ;) , rolig och mycket mer..

 Ellen, du passar till Taylor Swift..
Du är snäll och "fredlig". Men när det kommer ett bra tillfälle så säger du den rätta kommentren.
Du är helt underbar! :)

Alex:

 Helt klart så ska ju du Alex va Will Smith.
Du är cool, lite kaxig, snäll och helt avslapnad.. :)

Karl:

 Du är ju vår lilla Justin Bieber!
Du är liksom lungn, Cool när det kommer det rätta tillfället. ;)

Dylan:

 Du är ju typ som Akon.
Så fort du får tillfälle så rappar du en sväng,
Och kanske ibland så får du en peng. ;)

Jaha.
Det var lite om mina vänner!

Ha det gött!

//Cillan!

Kommentarer
Postat av: Agnes:D

Kat von D?



Haha:))

Hon är ju rätt cool:))

2010-10-05 @ 18:37:41
Postat av: Cillan!

Mmmm..

Och du är ju cool Agnes! :)



<33



//Cillan

2010-10-05 @ 20:09:43
URL: http://cillansmodeochmittliv.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, söt jag är va?! ;)

OJ va många inlägg du gjort nu! (även dom efter detta) valde att kommentera här! :P



2010-10-05 @ 21:26:38
Postat av: Cillan!

Aaaa, du var söt Ida.. :)

Och du var ju jätte cool Agnes! ;)



<33



//Cillan

2010-10-07 @ 17:03:25
URL: http://cillansmodeochmittliv.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, kan vi släppa detta nu?

Jag menar HALLÅ!

Jag blev en smurf, EN SMURF och Ellen blir TAYLOR SWIFT! Jag menar hallå?? ORÄTTVIST! :O

2010-10-08 @ 15:49:50
Postat av: Cillan!

Amen Ida!

Du är ju en liten söt smurf! ;)

Säg en bättre själv..

Och du är INTE som Miley cyrus...

2010-10-09 @ 19:23:43
URL: http://cillansmodeochmittliv.blogg.se/
Postat av: Karl

Justin biber lol

2010-10-11 @ 14:23:51
Postat av: Cillan

Aaa..

Du är ju klassens lilla Justin Bieber.. ;)



Hihi..



Ha det gött!! ;)

2010-10-12 @ 15:03:39
URL: http://cillansmodeochmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0