Natur dag med Ellentown...

Hejsan alla!
Idag har jag varigt ute och fotat med Ellen som har bloggen:
www.ellentown.blogg.se

Och nu tänker väll ni att jag ska visa bilderna..
Och ni har alldeles RÄTT..
Dom kommer här!: ;)

Vi var först på stranden och fotade..  :)

  Snygg va!? ;)

 Man får absolut INTE dyka här!!! ;) Hahaha... Ville liksom fota bilden!! ;) haha...

  Tuff vindsurfare!!! ;)

 Heart!!! <33

Sedan var vi lite hemma hos Ellen och fotade lite där... :)

 Blomma! :)

 Tyckte om denna lite mer för den påminner mig om christmas.. (Julen..) :)


 En av mina favoriter.. <33


 Min absolut BÄSTA bild NÅGONSIN.. <33 :)

 Väldigt vacker om ni frågar mig! ;)

 Ser ni den ena vattendroppen? Den håller på att trilla... Ooooo, trilla INTE lilla droppe! :)

 Låt livet ha sin gång, brukar dom säga ju! Men just nu så sover sniglen!! :)

Det var några av mina BÄSTA bilder!!!

Ha det gött nu... <33

// Cillan! <33 :)


Kommentarer
Postat av: Agnes

Jätte fina:)<3

2010-10-04 @ 06:56:29
Postat av: carolina

Fina bilder Cillan trodde inte att du var så duktig (har inte tittat på din blogg innan):)



Carolina :D <3

2010-10-04 @ 19:06:31
Postat av: Cillan!

Naww, Tack Carro och Agnes... <33

Love you soo mutch.. :)



Ses i skolan! :)

2010-10-05 @ 17:04:36
URL: http://cillansmodeochmittliv.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, bilderna var jätte fina! :)

Ses i skolan!

Puss!

2010-10-05 @ 17:31:20
Postat av: Cillan!

Tack till dig med Ida!!!



Love you too.. ;)



<33



//Cillan!

2010-10-05 @ 17:46:43
URL: http://cillansmodeochmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0