New cool stuff...

Hejsan!
Som ni kanske ser så har TOTALT förendrat min blogg.
Visserligen var den redan cool... ;)
Men nu är den ännu coolare!!! ;)
Haha...

Jag har en ny bakrund och sånt..
Och en ipod i hörnet...  ←
Och en klocka... :)
Snyggt va??
Jag tycker iallafall det..

Nu till den här ipoden...
Hur den funkar:

Men väljer en låt i hörnet..
Och när man har klickat på låten så spelar den upp den..
Om du inte vill höra låten mer INNAN den är slut, så trycker du på Meny och väljer en annan.
Om du INTE vill det och vill slippa att byta låt så är det bara att höra på den första och sedan byts den automatiskt till den andra låten i listan.. :)
Smart va???

Nu till den här bakrunden och stillbilden och det..
Jag vet att www.ellentown.blogg.se också har en likadan..
Men det var så att JAG började.. Bara så att ni vet..

Liksom så att ni inte tänker att JAG härmade HENNE... :)

OK!?? Bra... ;)

Eummm.. Jaa, det var liksom det..
Jag skriver ett nytt inlägg snart! (Hoppas ja! ;)   )


Såå, ha det gött nu!! :)

// Cillan! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0