Rosa bandet.

Idag hade jag tänkt att ta upp något viktigt!
Idag var jag inne på Rosa bandets webbsida.
Det fick mig att inse att detta är viktiga saker som händer.
Innan har jag liksom inte tänkt på det så mkt.
Men nu när jag läste på denna hemsidan så fick det vara nog.
Så fort jag får chansen ska jag gå och köpa Rosa bandet.
Canser kan hända alla, och därför stödjer jag Rosa bandet till fyllo.

Länk:  www.cancerfonden.se/   eller   www.rosabandet.se

Klicka gärna på den och läs om vad som kan drabba alla.
Jag läste dom hära sidorna och blev rörd.

Så skänk pengar och stödj Rosa bandet.
Det tänker iallafall jag göra.



Ditt stöd kan rädda liv.

// Cillan.. <33


Kommentarer
Postat av: Ann-Kathrine

Hej Celicia!



Vad snällt av dig att uppmärksamma Cancerfondens Rosa Bandet-kampanj. Vi hoppas att så många som möjligt är med och bidrar. Ett bra sätt att bidra är att göra som du gjort, dvs. informera och uppmärksamma kampanjen.



Annars kan man bland annat SMS:a ROSA till 72988 så bidrar man med 50 kronor till Cancerfonden och får ett digitalt rosa band i mobilen. Om du skriver in ditt namn efter ROSA kommer det att synas på gåvan. I annat fall blir din gåva presenterad som anonym. Exempel: ROSA Johan Ek



Läs mer om olika sätta att bidra på www.cancerfonden.se/rosabandet



Vänliga hälsningar

Ann-Kathrine Ridling

Cancerfonden



2010-10-25 @ 11:16:06
URL: http://www.cancerfonden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0