Bags, Shoes, Dresses and stuff!

Hejsan alla!!
Ledsen att jag inte har skrivigt på länge men jag har haft fullt upp och så..
Jaja... Det var det!
Men nu till detta inlägget!
Detta inlägget ska handla om väskor, skor, klänningar och annat!!!

Jag ska sätta in lite bilder på vad jag tycker passar!!

Tema: Glaumor fest!! ↓                                                   
                                                                                    

Snyggt va??

Tema: Party ( 14-15 år!) ↓

  + ett par jeans eller tights!

Tema: Färgglatt! ↓

+ ett par färgglada tights!!!

Tema: Maskerad! ↓

 

Tema: Pyjamas snygging! ↓



Tema: Snyggt på stan! ↓

 P.s Det är en louis vitton väska!!! ;) (Det är sant!!!)

Tema: Cool bland kompisar! ↓

 Det ser kanske lite konstigt ut där nere vid skorna men annars är det snyggt!!! Haha! ;)

Jaha! Det var väll allt i detta inlägget! Det kommer snart ett annat inlägg med kläder somm denna!
Men ha det bra så länge!! :)

//Cillan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0