Hiss och diss!

Hejsan alla finurliga bloggtittare!
Först av allt vill jag bara säga TACK till alla som läser denna bloggen!
Tro det eller ej men det betyder mkt att ni läser denna bloggen! :)
Nu ska vi komma till detta inlägget innan jag börjar gråta! ;)
Detta inlägget handlar om kändisars kläder!
Asså HISS ELLER DISS!
Ni kanske har läst att dom har mkt sånt i skvaller tidningar..
Och jag ÄLSKAR skvaller tidningar!
Men, men..
Såå sedan när ni har läst allt så ska ni skriva i en kommentar ifall ni tkr samma som jag eller anorlunda.
Fattar ni?? Jag hoppas så!!


1.

 Söt, enkel men inte för enkel. En solklar HISS!!!!


2.

 Wow, wow, wow... Stoppa bandet! Beyonsé har du lånat din farmors gammla klänning till denna gala?? Jag tycker att den är lite gammal stil.. Jag ger den en DISS! :( Ledsen Beyonsé, bättre lycka på nästa gala! :)

3.

 Wow vad snygg klänning Liz Hurley. Den var inte för blå, den var inte enkel och har inga axelband. Snyggt att ha under amfar´s gala. Du har lyckats att få en HISS Liz. :)

4.

 Snälla Rihanna! Kostym?? Snälla, Det ser inte alls bra ut på kvinnor. Jag gillar puffarna på armarna men det känns bara fel med din outfit. Tyvär ger jag dig en DISS! :(

5.

 OMG! Sarah Jessica Parker har värkligen lyckats! Denna otroligt snygga klänning kan ingen missa på en gala! Det går ju bara inte! Jag kan bara säga att Sarah har fått en Stor HISS! Jag skulle värkligen vilja se hennes garderob LIVE!! ;)

6.

 När man dömmer kändisars kläder får man ju bara INTE missa det senaste sjärnskottet JUSTIN BIEBER! Han klär sig alltid snyggt vart han en ska.. Och han lyckats alltid charma tjejerna! Han sjunger med bra och är hur snygg som helst! Men nu dömmer vi kläderna och dom är ju såklart snygga. Så det blir en HISS till Justin! :)

7.

 Asså Kristen.. Alla vet ju att du inte gillar klänningar, men lite snyggare klänning kan du ju kanske komma med! Jag tycker inte om denna klänningen för den var lite för mkt och inte så särskilt snygg enligt mig.. Så det blir en DISS för Kristen.. :(

8.


 O inte glömmer vi ju vår svenska Pernilla som tyvär har gjort ett STORT misstag här... Denna klänningen ska ju va till instrument Pernilla. Inte sjunga i.. (Kolla axelbanden.) Jag tänker iallafall ge Pernilla en DISS! Ledsen Pernilla... :(

9.

 Usher! Alltid snygg i smoking.. Jag tyckte denna smokingen passade honnom bra och ger därför honnom en HISS!!


10. (Sista!)

 Lady Gaga! Jag var bara tvungen att nämna dina kläder! Denna klänningen är snygg, inte för enkel, lite galen och blå. Och som dom säger "Blått är flott." ;)
Detta är en riktig snygg klänning och den får en HISS!

Det var allt för idag och kommentera vilka ni tyckte var snyggast och så!

Ha det bra!

//Cillan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0