Lilla kompis, krya på dig!! <3

Hejsan alla FRISKA bloggtittare! :)

Jag vill tillägga detta inlägget till min kompis!!
Hon har nämligen FEBER!
Jag vet att det bara är feber och man inte ska flippa ur men man kan ju bara INTE tycka synd om henne!
Såå ert "uppdrag" är att skriva många kommentarer till min kompis! :)
Snälla! Det skulle betyda mkt för mig och min kompis.. :)
Så snälla skriv!
En dikt till henne!:

Min lilla kompis,
Du brukar alltid vara så glad o pigg,
Men nu ligger du där på sängen och är helt kraftlös,
Jag o dina andra kompisar längtar tills du kommer tillbaka till skolan,
Då ska vi ha kul,
Längtar tills vi får se dig frisk igen.
Stora kramar från: Dina kompisar i skolan!!! <3

Ha det bra och skriv många inlägg nu tack!

//Cillan!

( Krya på dig A.) <3

Kommentarer
Postat av: Cillan!

Som ni ser på inlägget så kommentera med typ " Krya på dig" eller nått.

Så jag får väll börja!



Saknar dig A.

Krya på dig o hoppas att vi ses snart!

<3

2010-09-06 @ 17:49:33
URL: http://cillansmodeochmittliv.blogg.se/
Postat av: Agnes:)

Hihi:)

Tack, kommer nog på onsdag <3

2010-09-07 @ 07:08:48
Postat av: Christine

hej Cillan<3



sitter och svettas i lägenheten, tyr vi har aircondition för vi har ca 40 grader varmt utanför..phuhaaa. jag ville bara säga hej och berätta att jag följer din blogg lite då och då :o) stora kramar o pussar från faster!!! <3



Agnes, här kommer lite sena krya på dig hälsningar från ett varmt och soligt Egypten! hoppas du redan är frisk och tillbka i skolan.

2010-09-12 @ 13:26:46
Postat av: Cillan!

VA!?

Är det du faster!!??

Hur vet du att min blogg ens existerar??

Vänta lite...

Det är Pappa som har sagt det till dig! ;D

Hahaha..

Ha det bra faster!

//Cillan! <33

2010-09-20 @ 17:01:56
URL: http://cillansmodeochmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0