Ooops...

Hejsan alla bloggtittare!!!
Jag har inte skrivigt på ett tag men nu är jag tillbaks igen!!
Såå.
Jag har då alltså lovat min bästa kompis att tipsa om HENNES blogg.
Hon har precis startat den och den är värkligen bra!
Adressen:

www.ellentown.blogg.se

"Klicka!"
Kom ihåg att det bara är ett klick iväg....
Så kolla in den.
Snart så kommer det lite bilder o sånt.
Ska bara hinna ladda över dom först! ;D
Hahaha..
Men sedan får ni hålla ögonen öppna för några bilder! ;)
Jaha!

Imårgon är det studiedag för mig.
Vi är alltså lediga ifrån skolan!
Jag ska nog bara slappa.
Men jag har lite planer om det blir soligt med mina klasskamrater!
Dom vet inget än, men det blir bara av om det blir SOLIGT!
Så snälla sol, Lys på oss imårgon.. :)
Jag tänker inte säga vad det är för dom läser denna bloggen!
Det ska liksom bli en överaskning.... ( Hihihihi!) :)'
Det ända jag kan säga är att det inte är bara mina "vanliga" kompisar som kommer att vara med.
Det kommer då också (om det blir soligt) vara lite andra ifrån klassen!
Mer än så kommer ni inte få veta! Ha ha ha! ;)


Jaha...
Man har inte så mycket läxor längre!!
Det är ju positivt..
Haha!
Tummen upp till mindre läxor!!! :)


Igår busringde jag, Ellen ( ellentown.blogg.se) Mallan,Philip.
Vi busringde KARL!!
Hahaha..
Det var bara så kul.
Det var jag som pratade.
Han trodde att jag var hans lillasyster Josefin.
Såå.
Det var ju lite extra kul.
Haha.


I helgen sov jag över hos Mallan.
Det var kul.
Vi badade i 2 timmar i deras Jacuzi.
Det var skööönt.
Sedan var vi också på bio..
Vi såg PREDITORS...
Det var AS läskig..
Men den var väldigt bra!
P.s det kan vara bra om man har sett Aliens v.s Preditors innan man ser denna filmen!
Annars kan man inte fatta mycket..

Jaha.
Nu har bilderna laddat klart.
Då får jag väll göra ett annat inlägg nu med dom!

Ha dett gött!! ;D

// Cillan! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0