Vem bar den bäst???

Hejsan alla!!

Detta inlägget ska handla om vem som bar den bäst!
Typ klänningar o sånt! ;D
Ok???
Då börjar vi!

1.



Hmm.. Jag tycker att VANESSA HUDGENS bar den bäst! (Vänster!!)

2.


Jag tycker den passar på båda, men om jag bara får välja en så är det nog EVA MENDES som bar den bäst! (vänster!!)


3.


Det var svårt... Men jag tycker att MEGAN FOX (Höger) Bar den bäst genom en "spontanbild".
( Spontanbild = Någon tar ett foto på en när man inte är berädd.!)

4.


Jag tycker att EVA LONGORIA (Höger) Bar den bäst!

5.

angela simmons feet, who wore it better, tia mowry, angela simmons
Hmm, Det är nog ANGELA SIMMONS (Vänster) Som bar den bäst. + Att klänningen var lite mer svartare än den andras..!

6.


Än en gång PARIS HILTON. Men ändån så tycker jag att RIHANNA bar klänningen bäst!! :)

7.


PARIS HILTON, du är jätte fin i klänningar MED AXELBAND en inte utan... Så snälla ge upp hoppet!
VANESSA MINNILLO, du var jätte fin i den utan axelband! Du bar den bäst! (VANESSA då!)

8.


Alla vet att du, KRISTEN STEWART inte gillar klänningar.. Men denna klänningen är ju i precis din stil.
Därför bar du den bäst!

9.


Jag tycker att ADRIENNE BAILON (Vänster) Bar den bäst! Den satt snyggt på henne och den passade henne perfekt!

10.


Jag dömer inte bort HILARY DUFF bara för att hon råkade få en spontanbild.
Men jag tycker att MILEY CYRUS bar klänningen bäst!

Jaha! Det var allt för "Vem bar den bäst!!"

Ha det bra!!

// Cillan!!!!

Kommentarer
Postat av: ellenA

HEJ



cillan skulle du kunna tipsa om min blogg skulle vara jätte snällt



Ellen:-)

2010-09-15 @ 17:59:10
URL: http://ellentown.blogg.se/
Postat av: ellenA

hej cillan!



ledsen jag inte har tittat på länge ja jag skulle bara tipsa om en JÄTTE bra låt jag kan inte sluta lyssna på den jag vet att du och jag har brukar lyssna på samma låtar ja här kommer den.

http://www.youtube.com/watch?v=-nSyXhUFbDQ



ha det gött



P.S glöm inte att kolla min blogg snälla hjälp mig att få folk att läsa den. www.ellentown.blogg.se



2010-09-16 @ 14:13:20
URL: http://ellentown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0